A karácsonyi reklámok napos oldala

A héten már több helyen találkoztam karácsonyi díszítéssel, és őszintén szólva nem tudnám megválaszolni a kérdést, hogy ez az ünnep hosszabb kiélvezését vagy épp a különlegességének elvesztését jelenti-e.

Mindenesetre számos cég, köztük sok élelmiszer-ipari vállalat készít külön karácsonyi kampányokat, általában a szokásosnál különlegesebb reklámfilmekkel. (Egyik kedvencem a 2014-es Sainsbury’s reklám, amikor a cég csokija az első világháború frontvonalában kerül a karácsony napján barátságos meccsen egymás ellen focizó angol katona kabátzsebéből a német katonához. A sztorinak amúgy való történeti háttere van.)

Idén szintén Angliából érkezett egy nagyszerű reklám: mi történik, ha a Télapó elfelejt megérkezni? Az Alzheimer-kór angliai tudományos szervezete gyűjt adományokat a kutatásokhoz ezzel a szuper reklámmal, ami felhívja a figyelmet, hogy az időskori demencia, és annak súlyos formája, az Alzheimer-kór bizony nem válogat. Még az is megeshet, hogy épp a Mikulás kerül elszigetelt helyzetbe a betegség miatt.

Nektek melyik a kedvenc karácsonyi reklámotok? Van esetleg kedvencetek magyar cégtől?

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s